Každý má vlastnú voľbu: Pohodlne plávať do otroctva alebo vstúpiť do PROTIPRÚDU
RTVS sa chváli: Sme nezávislý a objektívny kanál! Skutočne viac kanál (stoka propagandy) ako médium. Žobranie o priazeň a peniaze. Bratstvo finančnej skupiny so štátnou inštitúciou

RTVS sa chváli: Sme nezávislý a objektívny kanál! Skutočne viac kanál (stoka propagandy) ako médium. Žobranie o priazeň a peniaze. Bratstvo finančnej skupiny so štátnou inštitúciou

11. 9. 2016

vytlačiť článok

Ľubomír Huďo poukazuje na reklamnú kampaň Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS) v súkromných médiách, ktoré sa účelovo rozplývajú nad pochybnou verejnoprávnosťou

Pred štyrmi mesiacmi sme informovali o tom, ako tandem v zložení Václav Mika – generálny riaditeľ RTVS a Marek Maďarič – minister kultúry (SMER-SD) presadzuje zvýšenie koncesionárskych poplatkov, aby viac peňazí pre RTVS poslúžilo na vylepšovanie životného štandardu poslušných propagandistov a ich servisného personálu. Na základe vlastných skúseností počas pôsobenia v RTVS tvrdím, že tzv. verejnoprávny rozhlas a televízia sú predovšetkým zamerané na formovanie poslušnej občianskej masy, ktorá si financuje vlastnú manipuláciu.

V júni vypukli vo vládnej koalícii spory ohľadne koncesionárskych poplatkov medzi sociálnymi demokratmi a národniarmi zo Slovenskej národnej strany (SNS). Národniari definovali verejnoprávnu inštitúciu ako službu občanom SR s vyváženým politickým spravodajstvom, kde nedominujú predovšetkým úplne okrajové, no politicky korektné skupinky. Podľa nich RTVS v oblasti spravodajstva a publicistiky zlyháva. Teraz, v septembri, marketingoví manažéri z RTVS a niektorých súkromných médií dali hlavy dohromady a presviedčajú verejnosť, že RTVS je správny informačný kanál, objektívny a vyvážený. Tak prečo neobetovať euro, dve, či dokonca tri navyše pre tak dôveryhodnú inštitúciu? Aj súkromné mediálne domy vedia, čo je pre občana a jeho informovanosť najlepšie. Hádam len nie konšpiračné médiá a extrémistické weby!

Čítajte TU: Zaplaťte si vlastné vymývanie mozgov: Koncesionárske poplatky pre RTVS rozdeľujú vládnu koalíciu. Moloch propagandy je nenásytný. Poslušní koncesionári ako štedrí sponzori. Viac peňazí – väčšia nezávislosť?

Dobré správy – pre koho?

Týždenník Trend o ekonomike a podnikaní spolu s programovým týždenníkom Eurotelevízia predstavili RTVS a jej samozvanú elitu ako stvoriteľov verejnoprávnosti, nadstraníckosti a objektívnosti, oddaných služobníkov verejnosti a záujmom občana. Zdanlivo nestranný rozhovor s reportérskou a 28-ročnou moderátorskou hviezdičkou, ktorá je so svojou osemročnou praxou považovaná už za skúsenú senior redaktorku ( v USA alebo v Japonsku by žurnalistické esá žasli a váľali sa od smiechu), má čitateľom ukázať momentálne preferovanú mediálnu tváričku ako kombináciu Woodwarda ? Bernsteina (americká investigatívna dvojica novinárov v afére Watergate).  

V RTVS práve takíto ľudia bdejú nad vyváženosťou informácií, aby koncesionárski prispievatelia dostali neskreslený obraz o dianí doma i vo svete. Práve preto sa dennodenne valí z obrazovky na divákov a poslucháčov verejnoprávnej inštitúcie neustály prúd informácií, komentárov a diskusií o oddanosti transatlantickým väzbám, geostrategickým plánom Bieleho domu, rozhodnutiam velenia NATO, koncepciám eurobyrokratov v Bruseli a kampaniam NGO (mimovládnych organizácií financovaných z amerických zdrojov) v duchu multikulturalizmu, neoliberalizmu a globalistických snáh.  

RTVS ani dnes nesklame v prípade tendenčného a jednostranného informovania o bombardovaní Srbska, vojnách v Iraku, Líbyi či v Sýrii, o rôznych farebných revolúciách od arabskej jari až po Majdan v Kyjeve a situácii na Kryme, prípadne v otázkach stupňovania európskej integrácie – centralizácie a bruselského riešenia utečeneckej krízy. Na domácej scéne je samozrejme verejným nepriateľom každý, kto spochybňuje a kritizuje os Washington – Brusel, či neverí idylke o spolunažívaní s islamskými imigrantmi a nekonečnom ekonomickom raste v rámci liberálnej demokracie made in USA. Všetko v mene honosnej myšlienky Zarábaj  ?  konzumuj  ? dôveruj a poslúchaj!

A keby ste o tom neboli celkom presvedčení, tak vám odborníci z Trendu odkážu, že konečne sú tu dobré správy v podaní RTVS, pretože už nie je slúžkou politikov, ale slúži občanom a tak si aj zaslúži viac peňazí, keďže nikto iný nedisponuje takou mierou nezávislosti a objektívnosti.

Vyvolená marketingová štvorka

Následne na vás z viacerých strán týždenníka spustia svoje argumenty šéfredaktor spravodajstva tejto inštitúcie Lukáš Diko, šéfka zahraničného spravodajstva v rozhlase Oľga Baková, vedúci vydania televíznych správ Juraj Fellegi a už spomínaná redaktorka – seniorka Zuzana Hanzelová, štvorica vyvolených reprezentačných tvárí RTVS. Všetci majú jedno spoločné: za svoje svetové vzory a vytýčené méty v profesionálnej oblasti považujú spravodajské stanice anglosaského sveta  ? CNN a BBC. Tieto informačné zdroje sú ich jediným kritériom „správneho“ pohľadu na svet, všetko ostatné je konšpirácia, ruská propaganda a extrémizmus.

Vnútropolitická situácia je v ich jednotnom ponímaní chápaná v duchu Havlovho politického a kultúrneho dedičstva, nehynúceho odkazu Slávneho Novembra, tzv. pravicovej politiky, štandardných proeurópskych strán, ekonomických reforiem v duchu čo najmenej štátu, čo najviac privatizačného úsilia, spásonosnej úlohy zahraničných investorov, bruselských odkazov, odporúčaní a vytýčených trendov ako LGBTI, multi-kulti spolu s jednostranným výkladom historických udalostí. Jednoducho dobré správy, ako tvrdia ich názoroví trendoví spriaznenci. A takých by chceli mať aj divákov za stále väčšie výpalné v podobe koncesionárskych poplatkov.

Čítajte TU: Zvyšovanie koncesionárskych poplatkov za slovenskú verejnoprávnu televíziu a rozhlas. Demagogická výkladná skriňa – spravodajstvo si nezaslúži ani cent navyše. Viac peňazí pre RTVS poslúži zároveň na vylepšovanie životného štandardu poslušných propagandistov a ich servisného personálu

Trend, Penta a RTVS

Zaujímavé ako na verejnoprávnosti záleží aj finančnej skupine, namočenej do korupčného škandálu Gorila. Ten síce otriasal slovenskou spoločnosťou, no nezatriasol ňou poriadne a do dôsledkov, aby prepojená klika ekonomických a finančných žralokov a parazitov spolu so skorumpovanými politikmi skončila za mrežami.

Vydavateľom týždenníka Trend je News and Media Holding, a. s. ? mediálny dom finančnej skupiny Penta. Vo vedení pôsobia ľudia, ktorí sem prikvitli z vydavateľstiev Ringier, Petit Press alebo 7 Plus. Všetko šíritelia bulváru alebo tzv. serióznych médií, denníkov a týždenníkov názorovo vyhranených v požadovanom systémovom duchu  ? zabávaj sa, užívaj si, daj voľný priebeh svojej živočíšnosti a pudovosti. A ak sa aj zamýšľaš a uvažuješ nad svetom okolo seba, tak odtiaľ  ? potiaľ, ako ťa povedú mediálni mágovia a ich presstitúti, aby si neohrozoval systém, z ktorého profitujú.

No a keďže tzv. verejnoprávnosť nijako nevybočuje z daného rámca občianskej stupídnosti a poslušnosti, veď koniec koncov aj súčasný generálny riaditeľ RTVS Václav Mika slúžil v komerčnej televízii Markíza pod krídlami amerického miliardára Ronalda Laudera a jeho CME, tak rovný rovného si hľadá z každého kúta mediálnej žumpy.  

Týždenník Eurotelevízia patrí pod vydavateľstvo svetovej skupiny BAUER MEDIA GROUP s popredným miestom na trhu s komerčnými tlačovými titulmi v Nemecku, Veľkej Británii, Poľsku, Maďarsku, Rumunsku, USA, Číne. A všetkým ide len o kvalitnú verejnoprávnosť, informovaného a múdreho občana, ktorý so znalosťou veci a všestrannými poznatkami ovplyvňuje chod krajiny a správu vecí verejných. Idylka to na prvý pohľad. Zvýšenie koncesionárskych poplatkov pre domácnosti zo 4,64 eura na 7 eur je popri tom len taká maličkosť.

Reprezentačné tváričky z RTVS si finančne nepochybne zasa o niečo prilepšia a o to viac budú milovať a obhajovať systém, v ktorom si príjemne vegetujú za cudzie peniaze a naplno sa venujú okrem vlastnej autocenzúry i brainwashingu (vymývaniu mozgov) svojich živiteľov. 


Tagy článku

Odporúčame

Migračná kríza začala fakticky 11. septembra 2001: Nové poznatky, nové otázky ohľadom starého problému. Stálo za pádom WTC použitie takzvaného studeného lasera? Kombinácia tajnej zbrane a experimentu masovej manipulácie

Migračná kríza začala fakticky 11. septembra 2001: Nové poznatky, nové otázky ohľadom...

11. septembra 1990: Zrodenie Nového svetového poriadku. Maastricht bol zriadený na odstránenie štátov. Nezákonné NATO. A čo euro? Nemecko už nenájde z EÚ cestu späť. Rusko sa vymklo kontrole Západu – a tým sa zachránilo

11. septembra 1990: Zrodenie Nového svetového poriadku. Maastricht bol zriadený na odstránenie...

to top